میلاد جعفری کجایی؟ دقیقا کجایی؟!

زمان تقریبی برای خواندن این نوشته: 395 دقیقه

تا ۳ ماه دیگه ۱ سال از تاسیس لیان ایده میگذره و از عید نوروز در تلاشم برنامه‌هایی که برای امسال داشتم رو پیاده کنم که در ادامه در موردشون می‌نویسم. از ابتدای سال شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی Swift (سوئیفت، زبان برنامه‌نویسی چند شیوه‌ای و از نوع کامپایلری است که برای توسعهٔ iOS، macOS، watchOS و tvOS توسط شرکت اپل ساخته‌شده) کردم و همزمان تسلطم روی کتابخانه جاوا اسکریپت Angular رو دارم بیشتر میکنم.
در ادامه در مورد پروژه‌هایی که از عید نوروز شروع کردم مینویسم، البته سه مورد رو در موردش چیزی نمینویسم و بعد از رونمایی کامل باید مفصل در موردشون توضیح بدم.

همایش تجربه کاربری شیراز
چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته (۲۱ و ۲۲ تیر ۱۳۹۶) همایش تجربه کاربری شیراز در دانشگاه شیراز برگزار میشه و من هم در این همایش حضور دارم و از تجربیات دوستان استفاده می‌کنم. اگه تمایل به حضور دارید به سایت همایش مراجعه کنید.

نسخه جدید پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

مدتی هست که در حال طراحی و برنامه نویسی نسخه جدید پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر هستم و قرار هست این هفته یا هفته بعد رونمایی بشه. نسخه فعلی سایت PHP-NUKE هست و بخاطر انتقال به سیستم جدید و انتقال تقریبا ۱۰,۰۰۰ خبر احتمالا مشکلاتی بوجود بیاد ولی در هر صورت این کار بزودی انجام میشه و البته سایت هیچ‌گونه قطعی نخواهد داشت. در نسخه جدید امکانات زیادی به سایت اضاف شده و رابط کاربری بطور کامل عوض خواهد شد.

طراحی و برنامه نویسی سایت لیان ایده
چیز خاصی نمیشه گفت جزء حکایت کوزه گری که از کوزه شکسته آب میخوره…

نسخه جدید و توسعه سامانه فروش آنلاین بلیت بوشهر.لایو

سال قبل طراحی و برنامه نویسی سایت بوشهر.لایو توسط لیان ایده انجام شد و چند برنامه نیز برگزار شد و مشکلات و ایرادات رو تقریبا پیدا و رفع کردیم. مدتی هست که در حال کار روی نسخه جدید سیسیتم و افزودن امکانات جدید هستیم و تغییراتی هم روی رابط کاربری سایت انجام دادم که همزمان با شروع بلیت فروشی کنسرت یکی از خوانندگان مطرح کشور در بوشهر تغییرات رونمایی خواهد شد.

سامانه سفارش آنلان غذا چاس
از ابتدای سال برنامه نویسی این پروژه رو شروع کردم و امیدوارم نهایتا تا ۱ ماه دیگه تکمیل بشه و سایت راه اندازی بشه. چاس سامانه سفارش آنلاین غذا برای بوشهر هست و با همکاری رستوران و فست فود‌های بوشهر سفارشات را بصورت آنلاین دریافت و به مشتری تحویل میده.

بهین کارا سریر
سه‌شنبه 11 جولای 2017

با درود

برای شما موفقیت و سربلندی روز افزون آرزومندم.

میلاد جعفری
سه‌شنبه 11 جولای 2017

سلام
ممنونم.

رضايي
چهارشنبه 19 جولای 2017

موفق باشید و به هدف هاتون برسید.

میلاد جعفری
یکشنبه 23 جولای 2017

ممنونم.

ارسال نظر جدید